Hjem

Tilmeld

FAQ

Service status

Teknisk support

Hvad kunderne siger

Betingelser
Verdens Første Gratis Internationale ISP

Teknisk support

En frisk tilgang fra E-wan

De fleste ISP'ere bruger et trinvist opstigende support system.
Den første medarbejder du kommer igennem til er sandsynligvis ikke nogen teknisk ekspert.
De er for det meste selv under oplæring, og de besvarer dine spørgsmål ved hjælp af en on-screen menu der prompter dem med svar. Hvis de ikke kan besvare dine spørgsmål fra menuen, sender de dig videre til en, der er lidt mere erfaren - en medium level tekniker. Hvis de heller ikke kan hjælpe dig kommer du til sidst igennem til en rigtig teknisk ekspert, som i nogle tilfælde også vil være den ansvarlige netværks administrator.

Hos E-wan har vi moderniseret dette system ved at inkorporere det moderne support system, der findes i services som eksperten.dk

Trin 1 support

Herdis Marquardt. Herdis' computer erfaring er grundlæggende, men hun kan hjælpe dig med at sætte en CD i eller tænde for et modem. Fortæl hende ikke at dit opkald er forbundet med E-wan. Sig at du er en ven af et af hendes søn, Knud.

Telefon nummer:
Denne service er ikke længere tilgængelig. Se Ophørt og Nedlagt sags nr. N5562937x, Københavns Byret.

Cybercity. For at bruge deres support er du nødt til at lade som om du er Cybercity-kunde. Sig til dem at dit navn er Melina Jensen, Optimistsvinget 53, Brønshøj. Født 27/3/73. Email: melina@cybercity.dk. Mænd anbefales at bruge falset.

Telefon nummer:
Denne service er suspenderet på grund af udfaldet af sagen Cybercity mod E-wan.

Trin 2 suppport

Vores overordnede teknisk ansvarlige, Jørgen, er i Australien for tiden. Hvis du støder ind i ham på stranden eller på en eller anden Queensland bar, så tøv ikke med at stille ham dit tekniske spørgsmål.

Trin 3 suppport

Bill Gates. De fleste af dine problemer vil sikkert alligevel udspringe af Microsoft bugs.

Her er hans hjemmenummer: (+1) 245 882 8080